28 Haziran 2017 Çarşamba

olmamış gibi

Önce ellerini kaybettim -
Sıcaklığını...
Sonra gözlerini, bakışlarını, seni
ve böyle devam ettim.
Toprağına sevgi ekip aşk dökmüşler,
Ben seni meşk sanıp ayıp ettim.
Kulağımda sesine,
Dudağımda izine
Gönlümde güzelliğine katlettim​ be segili,
Seni affettim!
Benim derdim benimle...

Odamı dağıttım gece,
Çiçeğimi sulamıyorum haylice,
Ben bana bir şey yaptım,
Kusursuz bir düzmecenin ortasındayım
Yapıb bozuyor beni biri gizlice.

Türlü türlü huysuzum, mutsuz,
Rahatsızım, umutsuzum da...
Yorgan - döşek uykusuz, sorunsuzum,
Yolsuzum...
Bir dairenin köşesinde bedenin en soğuk kışlarından yazıyorum
Sensizim, ruhsuzum...

Sen var ya sen, yoksun!
Gitmiş gibi değil, kalmamış gibi...
Var ya, olsunda her türlü yalnızlık bir ayrı koksun
Ama, senlisi, bana bir az olmamış gibi...

Elcan Hidayet

1 yorum:

Neyin neysiyle konuştuğunuzu unutun