10 Ekim 2023 Salı

sen o değilsin

Bendeki senden Geriye hiçbirşey kalmamış sende Sen o değilsin! Gözlerini mi değiştirdin? -ne? Bu bakışlar kalpsizlere yakışır, Duygularından vazgeçmiş gibisin, Belki tamamen hissetmekten. Sana sorularım vardı "bizden", Oysa bir yabancı gibi karşımdasın! Bari iki çift laf edelim; - Merhaba, nasılsın? Sen o değilsin! Sendeki benden geri- herşey olduğu gibi duruyor. İçimdeki boşluğunun içindeyim, Yokluğun sınırlarımı zorluyor. Sensizliyin bir bedeni olsa, bari Sarılabileceğim kadar sahi, Dertleşilecek kadar belki... Sensizliyin bir kalbi olsa çarpan! Bir adı olsa candan! Bir özü olsa canımdan. Sensizliyin bir nedeni olsa, bari Kabulleneceğim kadar sahi, Bitireceğim kadar hani.. Sensizliyin bir bedeli varmış, bitmez Aşk ateşi hiç mi inmez, Gözlerin acımı görmez, Bu aşık aşktan ölmez.. Sen o değilsin yani, Gidene zordur kalandan çok, Bu işin inan kolayı yok. Dinliyorum, hadi, çekinme sor, Zaten hazır tüm cevaplar. Mutluysam, içim kor, Yaşıyorsam inan zor. Bu ezberler hiç değişmiyor. Zaman, zaman uyuyamıyorum, Alkolden, ottan kutulamıyorum. Ben düzgünüm sen düzel, Kafam güzelken sen güzel. Sen o değilsin sahi. Benden geçse de binlercesi Osundur, bana hep en özel. Osundur bana hep en özel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neyin neysiyle konuştuğunuzu unutun